sobota, 26 marca 2016

SKIN CLINIC PROFESSIONAL Aktywna maska korygująca ANTI-AGE na NOC

Z okazji Świąt mam trochę czasu, żeby nadrobić posty, które czekają od jakiegoś czasu w kolejce do zrecenzowania. Chciałam Wam pokazać cudeńko, które dostałam od Bielendy. Jest to maska na noc z kwasem migdałowym.

Aktywna maska korygująca do cery z niedoskonałościami profesjonalnie pielęgnuje skórę w nocy.
Zawiera 10% KWAS MIGDAŁOWY + KWAS LAKTOBIONOWY + WITAMINA B3
  • Redukuje pory i błyszczenie skóry
  • Rozjaśnienia przebarwienia
  • Wygładza i dodaje blasku cerze
Działanie
Aktywna maska korygująca  o żelowej konsystencji skutecznie podnosi jakość cery z niedoskonałościami –  mieszanej, tłustej, błyszczącej, szarej, z rozszerzonymi porami, z przebarwieniami, z widocznymi zmianami trądzikowymi.  Skutecznie eksfoliuje, zmniejsza widoczność porów, redukuje błyszczenie i zaczerwienienie cery, dodaje blasku. Poprawia jędrność, nawilżenie oraz koloryt skóry, wygładza zmarszczki.

Maska ma żelową przeźroczystą konsystencję. Nakładamy cienką warstwę i zostawiamy na całą noc. Niestety maska bardzo się lepi, trzeba uważać na włosy i poduszkę. Ja po prostu kładę maskę jakieś 15 minut zanim przyłożę głowę do poduszki, żeby maseczka lekko podeschła i wszystko jest w porządku. To co się dzieje rano jest niesamowite. Niespodzianki na twarzy są bledsze, bardziej płaskie i po prostu wyciszone. Używałam maski co drugi dzień i absolutnie nie wysuszyła mojej skóry. Jej działanie jest naprawdę rewelacyjne, Dawno nie spotkałam tak dobrego kosmetyku. Polecam z czystym sercem wszystkim problemowym cerom.





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML