sobota, 26 marca 2016

Bielenda SKIN CLINIC PROFESSIONAL Aktywne serum rozjaśniające ANTI-AGE dzień/ noc

Od firmy Bielenda w ostatniej paczce znalazłam serum rozjaśniające. Od lat borykam się z trądzikiem. Posiadam na skórze liczne przebarwienia po istniejących zmianach trądzikowych. Uznałam, że serum sobie z nimi poradzi, a jeśli nie, to dzięki zawartości witaminy C rozświetli moją skórę.


Najpierw kilka słów od producenta:

Profesjonalny kosmetyk do cery z przebarwieniami.
Zawiera 15% STABILNA WITAMINA C + ANTIOX HYDRA COMPLEX + KWAS CYTRYNOWY
SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI
Przebarwienia i plamki zredukowane             83%
Gładka, jednolita, pełna blasku cera               92%
– przebarwienia, ciemne plamki i naczynka mniej widoczne
– cera rozświetlona
Działanie
Aktywne serum rozjaśniające skutecznie podnosi jakość skóry z widocznymi przebarwieniami i naczynkami, szarej, zmęczonej, z objawami utraty elastyczności np. po nadmiernej ekspozycji na słońce. Działa depigmentacyjnie – rozjaśnia przebarwienia i blizny potrądzikowe, zmniejsza widoczność naczynek oraz  ciemnych plamek powstałych w efekcie opalania i starzenia się skóry. Funkcja Anti – Pollution chroni skórę przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego środowiska oraz przed skutkami promieniowania UV. Działa antyoksydacyjnie – spowalnia procesy starzenia skóry, wygładza zmarszczki, regeneruje i ujędrnia naskórek zniszczony słońcem lub upływem lat. Nawilża, redukuje szarość cery, rozświetla.

Nie ukrywam, że wiązałam z tym kosmetykiem duże nadzieje. Używałam go cierpliwie przez dłuższy okres czasu. Serum jak wszystkie inne z tej serii Bielendy posiada szklaną buteleczkę z pipetą. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie. 


Serum ma oleistą konsystencję. Jest przeźroczyste i bardzo wydajne. Wystarczy kilka kropelek by pokryć całą twarz. Niestety jest lepkie i pozostawią odrobinę klejącą warstwę. Okazało się, że z czasem zaczęło mnie zapychać.


Jeśli chodzi o skład, uważam, że jest on dobry. Na trzecim miejscu jest niacynamid, czyli witamina B3, która pomaga rozjaśniać przebarwienia. Szkoda, że u siebie nie zauważyłam żadnych efektów rozświetlenia skóry ani rozjaśnienia przebarwień. Działa na mnie również zbyt okluzyjnie, przez co zapycha mi pory i powoduje więcej zaskórników. Na mojej cerze się nie sprawdził. Testowała któraś z Wam to serum? Jakie są Wasze opinie?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML