sobota, 6 lipca 2013

Neony hitem lata

Hej, czy Was też pogoda rozpieszcza? U mnie za oknem cudowne słoneczko :) Lato w pełni, a wraz z nim królują neony! Ja nie jestem na tyle odważna, by nosić je od stóp do głów, ale na małe szaleństwo w formie dodatków mogę sobie pozwolić. Dziś będzie to lakier do paznokci Golden Rose z serii Rich Color w odcieniu 07. Jest to piękny neonowy róż, który na pewno stanie się absolutnym hitem tego lata ;)

W salonie firmowym Golden Rose w Manufakturze zapłaciłam za niego 6,90 zł także cena jest atrakcyjna. Jedna warstwa kryje znakomicie, jeśli jednak chodzi o trwałość jak to przy lakierze za tę cenę - nie ma co się spodziewać cudów. Mimo wszystko, ja wolę kupować tańsze lakiery a mieć ich więcej - obecnie mój zbiór liczy ok. 40 sztuk. W niedalekiej przyszłości zapewne Wam go sfotografuję i pokażę. A tymczasem swatche Golden Rose Color Rich 07 -  pierwsze zdjęcie bez lampy, drugie z lampą.









Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML