środa, 3 lipca 2013

Zapach letnich wieczorów

Nadszedł czas na pierwszą recenzję. Jako wielbicielka wszelakich zapachów będą to oczywiście perfumy, a konkretnie woda toaletowa Escada Moon Sparkle.



Jest to jeden z moich ulubionych zapachów. Nieodłącznie kojarzy mi się z letnim czasem oraz wakacjami nad morzem. To słodki owocowy koktajl, ale nie duszący ani zbyt "lepki".

Nuty zapachowe: porzeczka, truskawka, koktajl owocowy, czerwone jabłko, kwiat słodkiego groszku, frezja, jaśmin, róża, piżmo, ambra 

Faktycznie porzeczka wysuwająca się na pierwszy plan jest bardzo wyczuwalna. Czuję ją najmocniej w tej kompozycji razem z koktajlem owocowym. 

Mam wersję 50 ml, jak widać na zdjęciu sporo już jej wypsikałam ;)
Trwałość: nie jest powalająca, wytrzymuje do 4 godzin, ale w końcu to woda toaletowa.

Cena:  100 ml można spotkać już od 120 zł.

Czy kupię ponownie? Jeśli tylko wykończę tę flaszkę to jestem pewna, że Moon Sparkle znów zagości na mojej półce :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML