środa, 11 października 2017

Promocja Rossmann -55% październik 2017

Cześć! Za oknem szaro i buro, więc promocja w Rossmannie to super pomysł, by poprawić sobie humor i pomyśleć o jesiennym makijażu. W tej edycji jesiennej zniżka z aplikacją wynosi -55% kiedy zakupimy minimum 3 produkty do makijażu.

Na promocji udało mi się upolować kilka rzeczy:

Co prawda to tylko 4 sztuki, ale jestem raczej zwolenniczką minimalizmu i nie lubię mieć za dużo rzeczy, zwłaszcza, że kolorówkę zużywam najwolniej.




1. Wibo róż do policzków z serii Ecstasy inspirowany słynnym różem Nars. Róże Wibo występują w 3 kolorach, ja wybrałam odcień 2 - zgaszony róż. Cena regularna: 21,99 zł





2. Lovely Celeb, żelowy czarny eyeliner + czarna kredka do oczu + pędzelek w odcieniu Deep Black. Super zestaw do robienia kresek. W opakowaniu znajdziemy eyeliner w kredce, który się wysuwa i za to ogromny plus. Do tego mamy eyeliner w żelu i pędzel do jego aplikacji. Zestaw - strzał w 10! Widzę, że póki co niewiele jest na jego temat w internecie. Cena regularna: 28,49 zł



3. Tusz Loreal Paradise Extaric. Słyszałam o nim wiele. Podobno to odpowiednik kultowego tuszu Too Faced Better than sex. Zarówno Too Faced jak i cena regularna Loreala to dla mnie trochę za dużo, więc postanowiłam wykorzystać okazję i kupić go w obecnej promocji. Posiada śliczne opakowanie w kolorze różowego złota :) Cena regularna: 61,39 zł



4. I najlepsze na koniec, czyli świezutka nowość z Wibo, paleta cieni Modern. Kolory są zachwycające i idealne do jesiennego makijażu. Paleta posiada 15 cieni, w tym 3 z drobinkami. Już nie mogę się doczekać aż będę miała okazję ją wyprobować. Cena regularna: 38,99 zł

A jak Wasze łupy w tym roku?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentarze:

  1. Ta paletka Wibo bardzo mi się podoba:) ciekawa jestem jej recenzji:) slyszalam iz promocja nie obejmuje nowości to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja pojawi się niedługo :) U mnie paleta weszła na promocje ;)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML