wtorek, 9 lipca 2013

Niespodzianka od Face&Look

Na stronie http://www.faceandlook.pl można zarejestrować się jako Ambasador i czerpać z tego różne przywileje. W czerwcu dla pierwszych 1000 Ambasadorów przygotowany został najnowszy numer magazynu Face&Look i wiele kosmetyków i próbek dedykowanych osobom w różnym wieku. Jako, że na stronie przy moim mieście podany był zły adres i nie mogłam odebrać swojego zestawu Face&Look przysłał mi do domu magazyn z niespodzianką za co bardzo dziękuję! :)

Na zdjęciu zawartość mojego zestawu.





Niespodzianką okazały się:




Dax Cosmetics, Dax Sun, Kokosowy olejek do opalania w sprayu SPF 15





Bell, CC Cream Smart Make - Up, Kompleksowy fluid upiększający



Dax Cosmetics, Chusteczka samoopalająca z wyciagiem z lilii wodnej

Także jak widać firma postarała się i warto brać udział w ich akcjach. Zachęcam do zarejestrowania się jako Ambasador. Na recenzję powyższych produktów zapraszam wkrótce ;)







Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

5 komentarzy:

  1. A tak się zapytam, komentujesz ich artykuły i się udzielasz? :P Czy to tak losowo wybierają? :) Gratuluję i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dodaj gadżet obserwujących :P

      Usuń
    2. Więcej o akcji jest napisane tutaj: http://www.faceandlook.pl/facelook-box-z-kosmetykami-i-naszym-magazynem#

      Dodałam, dziękuję za sugestię :)

      Usuń
    3. No tak, tak brałam udział :) Coś nie doczytałam, bo myślałam, że tak jak niektóre dziewczyny dostałaś to do testów, a nie w zamian za to, że nie mogłaś odebrać box'a :P

      O i jeszcze usuń weryfikację obrazkową xD

      Usuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML