wtorek, 30 grudnia 2014

Świąteczna paczka od Bielendy :)

Hej, piszę do Was już z naszego pięknego kraju. Niestety nie przyjechałam na długo, bo wylatuję już 4 stycznia. W międzyczasie zdążyła do mnie dojść paczka do testowania z Bielendy. Znalazło się w niej wszystko co chciałam, same cudowności <3 Zobaczcie same! :)

Zdjęcie mało wyraźne, bo nie mam ze sobą aparatu. W paczce znalazły się:
1. Uszlachetniony olejek arganowy do oczyszczania i mycia twarzy + sebu control complex
2. Uszlachetniony olejek arganowy + sebu control complex
3. GOLDEN OILS Ultra ujędrniający olejek do kąpieli i pod prysznic z drogocennymi olejkami (olejek babassu, passiflora, pistacjowy)
4. GOLDEN OILS Ultra ujędrniające mleczko do ciała z drogocennymi olejkami (olejek babassu, passiflora, pistacjowy)
5. SEXY LOOK Niewidzialny Biustonosz w żelu z silikonem
6. CC MAGIC NAILS DIAMOND EXTREME 10w1 Multifunkcyjna UTWARDZAJĄCA odżywka – serum do paznokci Z DIAMENTEM
7. PHE Uderzeniowe serum – termiczny aktywator redukcji CELLULITU w ampułkach na ciało CELLU-CORRECTOR

Testy zacznę najprawdopodobniej od olejku do mycia twarzy, olejku do twarzy i tego do mycia ciała. Już nie mogę się doczekać :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 komentarz:

  1. uwielbiam olejek bielendy, mam z tej serii również serum i jestem bardzo zadowolona z duetu jaki tworzą :)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML