niedziela, 7 grudnia 2014

Recenzja: Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel, Żel nawilżający do skóry mieszanej i tłustej

Witam po dłuższej przerwie :) Mam nadzieję, że tęskniliście chociaż odrobinę ;)

Dzisiaj mam dla Was recenzję nawilżającego żelu firmy Clinique. Marka dobrze znana, podobno słynąca z jakości jak i wysokich cen. Ja akurat cały zestaw miniatur rozsławionych 3 kroków wygrałam w konkursie, więc nie wydałam na nie ani grosza. Otrzymałam identyczny zestaw jak na zdjęciu poniżej (zdjęcie pochodzi ze strony Clinique):


Krem ma pojemność 30 ml. Jego konsystencja faktycznie jest żelowa, bardzo rzadka, wodnista. Wystarczy niewiele na całą twarz. Jak dla mnie w tym momencie kończą się jego zalety... Ale co się dziwić, wystarczy spojrzeć na skład:

water purified, dimethicone, isododecane, butylene glycol, bis-peg-18 methyl ether dimethyl silane, glycerin, laminaria saccharina extract, lactobacillus ferment, polygonum caspidatum root extract, saccharomyces lysate extract, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, hordeum vulgare (barley) extract, helianthus annuus (sunflower) seedcake, caffeine, trehalose, sodium hyaluronate, tocopherol acetate, chamomilla recutita (matricaria), polysilicone-11, silica, propylene glycol dicaprate, oleth-10, laureth-23, laureth-4, ammonium acryloyldimethyltaurate/vp copolymer, carbomer, tromethamine, disodium edta, phenoxyethanol, methylparaben, yellow no. 5 (ci 19140), red no. 4 (ci 14700), yellow no. 6 (cl 15985). 



Na drugim miejscu zaraz po wodzie jest silikon. Moja skóra bardzo dotkliwie do odczuła. Po coraz to nowych niespodziankach na twarzy postanowiłam, że zacznę używać go na dekolt i szyję. Efekt? Duże, ropne, bolące, czerwone krostki na dekolcie. Resztę zużyłam na ciało. Nigdy więcej. Nie polecam dla skór nietolerujących silikonu, dla innych być może się sprawdzi.

Wersję dużą, czyli 125 ml (z pompką) spotkamy w cenach od 120-130 zł, a 50 ml (w tubie) za ponad 60 zł.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML