środa, 9 lipca 2014

Zapach Prowansji - Le Petit Marseillais

Dzisiaj zawitał do mnie kurier z paczką od firmy Le Petit Marseillais, której mam zaszczyt bycia Ambasadorką. Pierwsze pozytywne wrażenie wywarł na mnie sposób zapakowania paczki. Otóż dostałam wszystko zapakowane w piękne pudełko, które na pewno po opróżnieniu będzie ozdobą mojej półki.



W środku znalazłam list powitalny, przewodnik po świecie Le Petit Marseillais, żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczko do bardzo suchej skóry z masłem shea, słodkim migdałem i olejkiem arganowym. Oprócz tego w pudełku znajdowały się próbki obu produktów dla przyjaciółek.


Jestem zachwycona całą oprawą tego przedsięwzięcia. To naprawdę cudowne zostać Ambasadorką firmy, która dba o nas w taki sposób. To dla mnie ogromne wyróżnienie. Zwłaszcza, że studiuję filologię romańską, jestem miłośniczką Francji i wszystkiego co z nią związane, a we wrześniu wybieram się na przynajmniej pół roku w właśnie na południe Francji, czyli do Prowansji! Nie mogę się już doczekać i dzięki tej kampanii czuję przedsmak mojej podróży. Wierzę, że Prowansja to jedno z najcudowniejszych miejsc na ziemi, między innymi dzięki takim widokom:

Relację ze swojego testowania przedstawię Wam już niedługo :)


O samej firmie możecie poczytać tutaj: http://www.le-petit-marseillais.pl/ oraz odwiedzić ich fanpage na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska.




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML