wtorek, 8 lipca 2014

Kuracja Noble Health Get slim DAYTIME

Nadszedł czas na podsumowanie testowania produktu Noble Health.



Tak jak zaleca producent spożywałam napój 2 razy dziennie, o godzinie 11 i 15, kiedy tempo przemiany materii jest najniższe. Co zauważyłam od razu? Pobudzenie, nadwyżkę energii, brak senności. Coś z czym jako niskociśnieniowiec walczę od dawna. Muszę przyznać, że był to dla mnie miły "element uboczny" ;) zwłaszcza, że testowałam produkt w trakcie sesji kiedy poziom przemęczenia był naprawdę wysoki.
Nie obserwowałam swojej sylwetki superskrupulatnie, ale wstawałam rano z płaskim brzuchem, nogi też wydawały się jakby smuklejsze. Miałam siłę i energię by ćwiczyć, co jest oczywiście wskazane przy każdej kuracji odchudzającej. Oprócz tego uważałam na to co jem, starałam się przygotowywać zdrowe i zbilansowane posiłki.


Pomysły na przepisy brałam z książki Ewy Chodakowskiej "Przepis na sukces"(swoją drogą to naprawdę fajna i pomocna przy komponowaniu posiłków książka).


Co do samego produktu Noble Health, uważam, że to przydatny "wynalazek". Na pewno pomaga utrzymywać wagę, zwiększa przemianę materii i pobudza organizm. Myślę, że sam cudów nie zdziała, zresztą jak żaden produkt na odchudzanie. Do tego wszystkiego zawsze potrzebna jest mądra i zdrowa dieta, rezygnacja z cukrów, tłuszczy, ograniczenie ilości węglowodanów, codzienna dawka ruchu (ja wolałam trening  Ewką 3 razy w tygodniu ;)) i nastawienie się na nowy, zdrowy tryb życia.


Preparat Noble Health mogę polecić każdemu, kto boryka się z nadprogramowymi kilogramami. Na pewno będzie sojusznikiem w walce z niechcianymi kaloriami :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML