wtorek, 10 czerwca 2014

Lovely I love summer!

Hej! Pisałam ostatnio o paskudnej pogodzie, a tymczasem żar leje się z nieba. To świetna okazja by zaprezentować Wam idealny odcień na lato firmy Lovely z serii I love summer.

Na stronie Lovely o całej serii piszą następująco:

I Love Summer

Limitowana edycja letnich lakierów do paznokci. Kolorystyka zaprojektowana w myśl zasady HAVE FUN, której towarzyszy radość, uśmiech, słońce, plaża, piękna pogoda oraz wspólne wypady z przyjaciółmi. Wyselekcjonowana kolorystyka najgorętszych kolorów sezonu letniego. Cechuje je wyjątkowe połączenie połysku i świeżości koloru. Dostępna w 7 najmodniejszych kolorach.

Przetestowałam odcień nr 5 - śliczny odcień pomarańczowy.


Kolor jest soczysty i taki jak chciałam - bez perły i bez drobinek. Świetnie komponuje się z ubraniami w kolorze kobaltowym, ale nie tylko ;) Do pełnego krycia wystarczyła jedna warstwa. Trwałość standardowa - po kilku dniach zaczął odpryskiwać. Szybko schnie. Bardzo lubię lakiery Wibo i Lovely, gdyż za tę cenę lakiery mają dobrą jakość. Za swój zapłaciłam 5,99 zł. Polecam!





A poniżej przedstawiam Wam cudeńko, które kupiłam w ostatni weekend - róż gradientowy Blush Up z firmy Essence. Użyłam do już dwa razy, ale nie miałam kiedy cyknąć fotki. Miałyście go? Jak wrażenia?







Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 komentarz:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML