poniedziałek, 30 czerwca 2014

SPA Polinezja Wyszczuplający mus do ciała ORCHIDEA & ALGI LAMINARIA

Przepraszam za tę długą nieobecność, ale jestem na ukończeniu mojej sesji egzaminacyjnej na studiach i czasu miałam niewiele.
Wracam dzisiaj do Was z kolejnym produktem Bielendy, który otrzymałam do testowania. Jest to Wyszczuplający mus do ciała z serii Spa Polinezja.



Na początek standardowo - kilka słów od producenta.


Produkt

Wyszczuplający mus do ciała wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Polinezji – aktywnie nawilża, regeneruje i ujędrnia skórę. Ciało odzyskuje niezwykłą miękkość, gładkość i sprężystość. Intensywny, pobudzający i świeży aromat mleczka wspomaga siły witalne, dodaje energii i poprawia samopoczucie.
Zawiera BIO OLEJEK KOKOSOWY – NATURALNE ŹRÓDŁO MŁODEJ SKÓRY

Działanie

O piękno Twojej skóry zadbają ORCHIDEA i ALGI LAMINARIA – znane z właściwości wyszczuplających, przyspieszających przemianę materii, wspomagających spalanie tkanki tłuszczowej, oczyszczającej z toksyn, poprawiającej jędrność i napięcie skóry.

Efekt

Poprawa wyglądu i kondycji skóry – Twoja skóra odzyska niezwykłą miękkość, gładkość i właściwe nawilżenie.

Stosowanie

Mus wmasować w skórę całego ciała.

U mnie jak widać na zdjęciu to już resztka musu.



Zacznę od tego, że preparat ma bardzo leciutką konsystencję, jest nieco rzadkawy i na początku miałam problem z jego nakładaniem, ale w końcu to ma być mus. Myślałam jednak, że będzie bardziej "napompowany". Z racji konsystencji bardzo szybko się wchłania.

Produkt jak i chyba wszystkie inne z serii Spa Bielendy bardzo ładnie pachnie.  Zostawia skórę naprawdę bardzo dobrze nawilżoną. Ma bardzo porządny skład, nie ma żadnego silikonu i dość wysoko są cenne składniki jak: masło shea, orchidea, algi laminaria, olej kokosowy. Skóra jest nieco bardziej napięta, ale niestety jak to zwykle bywa efektu wyszczuplającego nie zauważyłam. Mimo to uważam, że to całkiem przyjemny produkt i jest wart zakupu.


Jego pojemność wynosi 200 g i zapłacimy za niego ok. 17 zł.




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML