niedziela, 27 października 2013

Współpraca z Bielendą

Kilka dni temu widzieliście na moim blogu post z nowościami z Bielendy. Kosmetyki tej firmy mnie tak zachwyciły, więc postanowiłam zaproponować współpracę. Przemiła Pani zajmująca się PR odpowiedziała pozytywnie na mojego maila. Już następnego dnia kurier zawitał do mnie z paczką. Fanką Bielendy jestem nie od wczoraj. Od zawsze lubiłam kremy do stóp i rąk oraz kremy do depilacji i ciągle do nich wracam. Wczoraj na przykład podczas zakupów do mojego koszyka wpadły 2 kremy do depilacji.
Ale pewnie jesteście ciekawe co dostałam w paczce do testowania? Marka zaplusowała również tym, że gdy wspomniałam, że używamy ich kosmetyków razem z mamą to przysłała i krem dla mamy :) A więc w mojej paczce znalazłam:
  1. Bielenda Pharm, Trądzik, Antybakteryjny tonik normalizujący
  2. Bielenda Pharm, Trądzik, Antybakteryjna emulsja oczyszczająca
  3. Bielenda, Drogocenny olejek arganowy 3 w 1
  4. Bielenda, Aromatherapy, Olejek do kąpieli i pod prysznic `Relax: lawenda + eukaliptus`
  5. Bielenda, Biotechnologia Ciekłokrystaliczna 7D 50+ Skuteczny Lifting, Regenerujący krem - koncentrat przeciwzmarszczkowy na noc
  6. Bielenda BiO Technologia Ciekłokrystaliczna 7D - Matujący krem ultra nawilżający na dzień i na noc Młodzieńczy Blask
  7. Bielenda, Gingko Biloba, Krem do pielęgnacji całego ciała
  8. Bielenda Pharm, Trądzik, Matujący krem - żel na dzień
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to bardzo fajne składy kosmetyków przeciwtrądzikowych. Nie ma żadnych zapychaczy, a ja zwracam na to szczególną uwagę. Zapraszam wkrótce na recenzje powyższych produktów. A Wy macie swój ulubiony kosmetyk z firmy Bielenda?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 komentarze:

  1. Niedawno też nawiązałam z nimi współprace, uwielbiam tę firmę i często sięgam po ich kosmetyki ;)
    dostałam m.in. również olejek arganowy :) resztę inną :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię Bielendę :)
    Pochwal się co dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyków z Bielendy używam już od dawna i właściwie chyba nigdy jeszcze mnie nie zawiodły :) Niektórym kosmetykom na pewno przyjrzę się bliżej.

    Pozdrawiam,
    http://livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML