środa, 16 października 2013

Nowości kosmetyczne Bielenda

Firmę Bielenda znam od lat, ale w natłoku nowości kosmetycznych i różnorodności marek na jakiś czas o niej zapomniałam. Aż do momentu kiedy ujrzałam w drogerii Hebe krem CC do ciała. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, bo właśnie czegoś takiego szukałam. Nie myślałam, że jakaś polska firma wypuści taki krem w dodatku w przystępnej cenie. Po tym jak zobaczyłam podobny produkt marki Collistar byłam przekonana, że tego typu produkty są zarezerwowane jedynie dla kosmetyków z górnej półki. A tu takie zaskoczenie :) Jestem bardzo ciekawa efektu jaki ten krem do ciała daje :) Może któraś z Was już go testowała i podzieli się opinią?


Kolejną rzeczą która przykuła moją uwagę są masełka i balsamy do ust. Wyglądają smakowicie. Na pewno nie tylko ładnie wyglądają, ale i apetycznie pachną. Szukałam ich dzisiaj w Hebe, ale niestety nie znalazłam. Kusi mnie malinowe masełko do ust ;)






Jeśli któreś przetestowałyście podzielcie się koniecznie wrażeniami :)




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentarze:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML