piątek, 11 kwietnia 2014

Wiosenna paczka od Bielendy

Całkiem niedawno dostałam od przemiłej pani Ani paczkę z kolejnymi kosmetykami do testowania z firmy Bielenda. Paczka była fantastyczną niespodzianką, znalazły się w niej rzeczy, które od jakiegoś czasu chciałam przetestować.



A konkretnie w paczce znalazły się:


AFRYKA SPA Odmładzający peeling cukrowy do ciała DAKTYL & KOKOS



POLINEZJA SPA Wyszczuplający mus do ciała ORCHIDEA & ALGI LAMINARIA



AMERYKA SPA Nawilżające mleczko do ciała JAGODA ACAI & AWOKADO


Masło z nowej serii APPETIZING BODY o zapachu kakao + orzech laskowy



I coś na co czekałam najbardziej :)
Multifunkcyjny krem korygujący CC 10w1 do ciała



Na pierwszy ogień do testowania idzie odmładzający peeling cukrowy, bo dzisiaj właśnie wykończyłam swój poprzedni peeling do ciała. Jak tylko temperatura podskoczy tak, że będzie można chodzić z gołymi nogami na pewno od razu sięgnę po krem CC do ciała, a w międzyczasie obie z mamą bierzemy się za testowanie którychś 2 smarowideł do ciała jednocześnie.

Który z powyższych produktów chciałybyście przetestować?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

5 komentarzy:

  1. Fajna paczka :)
    Jestem ciekawa masła kakaowo-orzechowego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, aczkolwiek zapach taki mało wiosenny ;) Ale myślę, że i tak niebawem pójdzie w ruch. Może nawet jako pierwsze póki upałów nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ciekawa mleczka do ciała z acai i awokado :) podoba mi się Twój blog, obserwuję :) jeżeli masz ochotę zapraszam do siebie. P.S. szata graficzna bloga piękna, uwielbiam maki :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie testuję masło orzechowe i peeling do ciała, na mleczko niedługo przyjdzie czas :) Bardzo się cieszę, że blog Ci się podoba! :)

      Usuń
  4. Och mus do ciała i mleczko bym Ci zabrałą :D

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML