poniedziałek, 18 listopada 2013

Recenzja Bielenda GINKGO BILOBA Krem do pielęgnacji całego ciała z Ceramidami Anti-Age

Nadszedł czas na recenzję kolejnego produktu marki Bielenda, który dostałam do testowania. Jest to
Krem do pielęgnacji całego ciała z Ceramidami Anti-Age.

Najpierw kilka słów o produkcie ze strony producenta (www.bielenda.pl).

Krem do całorocznej pielęgnacji całego ciała. Szczególnie polecany do skóry z objawami starzenia: przesuszonej, o obniżonej jędrności i elastyczności.
Zapewnia natychmiastowe uczucie nawilżenia już w momencie aplikacji.
Działa na wszystkie istotne miejsca z tendencjami do wiotczenia (ramiona, uda, brzuch).
Pojemność: 180 ml

Działanie

Intensywnie i trwale nawilża, regeneruje głębokie warstwy skóry, widocznie ją wzmacnia, przywraca skórze jędrność i elastyczność. Koi, łagodzi podrażnienia. Łatwo się wchłania.

Efekt

Gładka, jędrna, doskonale nawilżona, zregenerowana skóra.

Stosowanie

Krem wmasuj w skórę całego ciała. Stosuj tak często jak tego potrzebujesz.

Krem testowałam wspólnie z mamą, gdyż na jej skórze lepiej można zaobserwować efekt ujędrnienia i wygładzenia skóry. Ja póki co kremów Anti-Age nie potrzebuję, ale miło było również go używać.

Produkt ma konsystencję balsamu/jogurtu. Ma subtelny zapach. Bardzo ładnie się rozprowadza na skórze i wchłania, a do tego jest wydajny.






 Mój krem miał tekturowe "opakowanie" widoczne na pierwszych zdjęciach, na którym umieszczony jest opis produktu oraz jego skład. Po zdjęciu jest to zwykły okrągły słoik charakterystyczny dla tego typu produktów. Opakowanie jest solidne, dobrze się dokręca, nie ma obawy, że podczas podróży krem nam się wyleje. Słoik ma bardzo optymistyczne kolory :)

Dla mnie krem spełnił swoje zadanie. Wystarczająco nawilża i wygładza skórę. Moja mama była nim zachwycona. Uważa, że krem jest dużo lepszy niż inne balsamy do skóry dojrzałej jakie wcześniej stosowała. Cieszę się, że nasza rodzima firma za niewygórowaną cenę potrafi stworzyć takie dobre jakościowo produkty.

Dla zainteresowanych zdjęcie składu kremu:

Czy któraś z Was je wypróbowała na sobie?





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentarze:

  1. Tego jeszcze nie miałam, ale właśnie testuję mus do ciała Polinezja Spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go dostałam do testowania, jak sprawował się u Ciebie? :)

      Usuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML