poniedziałek, 11 listopada 2013

Doskonałość Roku 2013 dla linii olejków do kąpieli Bielenda Aromatherapy

Dostałam niedawno maila od Pani Ani zajmującej się PR marki Bielenda, że 4 listopada olejki Aromatheraphy marki Bielenda otrzymały tytuł Doskonałość Roku organizowanego przez redakcję Twój Styl. W związku z tym firma postanowiła podzielić się radością i przysłać mi 2 pięknie pachnące olejki do kąpieli. Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona taką reakcją firmy. Olejki są dostępne w 4 wersjach zapachowych:

Zielona Herbata i Trawa Cytrynowa
Cyprys i Olejek Grejpfrutowy
Mandarynka i Werbena
Lawenda i Eukaliptus

Ja dostałam ostatnie dwa :) Tak się prezentują:






Informacje ze strony producenta (www.bielenda.pl) :

Uwielbiasz spędzać godziny w wannie i rozkoszować się zmysłową kąpielą? Bielenda oferuje wspaniałe chwile relaksu podczas kąpieli z AROMATERAPEUTYCZNYMI olejkami do kąpieli.
Skuteczne receptury tradycyjnych olejków oparte na naturalnych ekstraktach z leczniczych roślin relaksują, ożywiają, uspokajają myśli, wprowadzają w stan wyciszenia, pobudzają zmysły oraz wspomagają odchudzanie. Skóra po kąpieli jest pachnąca i delikatna. Olejki tworzą na skórze nawilżający film ochronny, dzięki czemu nie ma konieczności stosowania balsamu po kąpieli.

Naturalne składniki aktywne:


Zdążyłam przetestować wersję lawendowo-eukaliptusową. Stosowałam zwyczajnie jako żel po prysznic. Olejek jest przezroczysty, pachnie cudnie, ładnie się pieni. Jest wydajny. Nie wysusza skóry, nie ma konieczności zaraz po kąpieli używać balsamu do ciała. Czego chcieć więcej od tego typu kosmetyku? Polecam i pewnie kupię inne wersje zapachowe.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 komentarze:

  1. Ja również dostałam olejki ;) mi trafił się Cyprys i Olejek Grejpfrutowy i Mandarynka i Werbena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała Cyprys i Olejek Grejpfrutowy ;) Bardzo podoba mi się taka polityka firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad nim ostatnio i chyba się zdecyduję ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML