sobota, 22 marca 2014

Pierwszy dzień wiosny z Wibo Celebrity Nails 03 Sweet Candy

Na początek przepraszam bardzo za taką długą przerwę w pisaniu. Sprawy studenckie i domowe pochłonęły mnie do reszty. Mam nadzieję, że wraz z nadejściem wiosny znajdę trochę więcej czasu na prowadzenie bloga.
A właśnie, jak już mówimy o wiośnie to z okazji jej pierwszego dnia postanowiłam zafundować sobie nowy (nie liczę już który...) lakier do paznokci. Buszując po półkach w Rossmannie w poszukiwaniu perfum ze zniżką -40% zajrzałam oczywiście do szafy Wibo. I znalazłam nową limitowaną edycję Celebrity Nails. Długo się wahałam, który odcień wziąć, miałam jeszcze w ręku dwa poprzednie odcienie, aż w końcu zdecydowałam się na 03 Sweet Candy. Jak wróciłam do domu to zorientowałam się, że mam w swojej kolekcji podobny odcień z Golden Rose, zresztą chyba nawet prezentowany na blogu. Ale do rzeczy.




Sweet Candy to ciepły róż ze złotymi drobinkami. Jedna warstwa spokojnie wystarczyła, żeby pokryć paznokcie.





Aparat trochę przekłamał kolory,  nie jest on aż tak żarówiasty. Odcień najlepiej został uchwycony na drugim zdjęciu. Bardzo podoba mi się także opcja, że nakrętka jest w kolorze lakieru. Łatwo znaleźć odpowiedni kolor w gąszczu swojej lakierowej kolekcji ;)




Nie wiem jeszcze jak z odpryskiwaniem, bo pomalowałam paznokcie wczoraj. Póki co jest w porządku. Pędzelek nabiera odpowiednią ilość lakieru. Jego kształt jak i kształt buteleczki jest typowy dla marki Wibo.
Zapłaciłam za niego 6 zł z groszami. Jak widać na zdjęciu jego pojemność to 8,5 ml. Myślę, że wrócę po odcienie 01 i 02 bo spodobały mi się swatche w internecie.

A Wam jak się podoba? I jak Wam minął pierwszy dzień wiosny?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 komentarz:

  1. Kolor wygląda super, idealny na wiosnę i lato! Chyba też się na niego skuszę, chcociaż i tak mam za dużo lakierów do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML