niedziela, 4 sierpnia 2013

Wakacyjnie

Powracam do Was po dłuższej przerwie spowodowanej wyjazdem w Bieszczady. Co prawda było to tylko kilka dni, ale choć trochę naładowałam akumulatory ;) A przy okazji zakochałam się w tamtej okolicy. Ośrodek był położony nad Soliną, więc podczas 30-stopniowych upałów można było się ochłodzić i pluskać w wodzie, a podczas gorzej i chłodniejszej pogody wybyć w góry. Udało się zdobyć tylko jeden szczyt i widoczność była słaba, ale satysfakcja gwarantowana :) Bieszczady to naprawdę magiczne i bardzo urokliwe miejsce, które polecam Wam z całego serca. Poniżej kilka zdjęć z wypadu.













A Wy gdzie spędziliście lub będziecie spędzać wakacje?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie te z tym pochyły drzewkiem. Zakochałam się.
    Dużo moich znajomych odwiedziło Bieszczady w tym roku.
    Ja też bym chciała.
    Może jeszcze w tym roku sie nie uda, ale kiedys na pewno. Mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieszczady są cudowne, planuję jeszcze je odwiedzić na przełomie września i października. Mam nadzieję, że Tobie też się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML